1 Step 1

Godzina rozpoczęcia misji:wpisz godzinę rozpoczęcia
access_time

Waszym zadaniem jest zinfiltrowanie budynku oraz zabranie wszystkich cennych materiałów.

Oczywiście, działacie w ścisłej tajemnicy i w przypadku niepowodzenia, będziecie zmuszeni działać na własną rękę. Wywiad Was nie zna.

(Materiały z odprawy)​

​​Przed wyruszeniem wpadacie jeszcze do Kwatermistrza Zielińskiego po resztę ekwipunku. Kwatermistrza nie ma, ale powinniście być w stanie otworzyć szafkę z potrzebnym wam sprzętem.



Brawo! Kod prawidłowy.

(zjedź niżej do kolejnej zagadki)

Skorzystaj ze swoich materiałów.

Policz przedmioty, które nie zostały skreślone, w kolejności w jakiej zostały zapisane na otrzymanej wcześniej liście.

​Bez większych problemów wchodzicie do środka.

Nagle coś zaczyna pikać. 

Dodatkowy alarm! Macie tylko kilkanaście sekund, aby go wyłączyć. Trzeba odłączyć diody we właściwej kolejności.

Zaczyna się od środka, potem skrajna lewa, skrajna prawa, środkowa lewa, środkowa prawa... no i odłączamy tylko plusy. Które gniazda odłączycie (podajcie ich numery)?




Brawo! Kod prawidłowy.

(zjedź niżej do kolejnej zagadki)

przy początku każdego koloru znajdują się liczby, odczytaj je w odpowiedniej kolejności.

brązowy, szary, fioletowy, pomarańczowy, morski

Pikanie ustaje. Możecie w spokoju rozejrzeć sie po pomieszczeniu. Podchodzicie do stojącego na biurku laptopa.


Brawo! Hasło prawidłowe.

(zjedź niżej do kolejnej zagadki)

Przyjrzyj się otrzymanym na początku materiałom z odprawy.

Wokół laptopa wiszą różne zdjęcia. Zastanów się czy nie da się ich jakoś połączyć z materiałami otrzymanymi na początku.

Wygląda na to, że interesujące Was pliki znajdują się w zaszyfrowanym folderze. Czytacie jedyny dokument, który da się otworzyć. Może w czymś Wam to pomoże.



Brawo! Hasło prawidłowe.

(zjedź niżej do kolejnej zagadki)

Zwróć uwagę na pewne charakterystyczne dla wojska wyrażenia.

Pamiętaj o otrzymanych na początku materiałach z odprawy.

W czasie, gdy pliki z laptopa zgrywają się na dysk zewnętrzny, przyglądacie się wiszącym na ścianie obrazom. Wyglądają na pamiątki przekazywane z pokolenia na pokolenie. Jesteście trochę zdziwieni widząc je w takim miejscu, ale jesteście profesjonalistami. Skupiacie się na małym sejfie znajdującym się poniżej obrazów.


Brawo! Kod prawidłowy.

(zjedź niżej do kolejnej zagadki)

Wróć do otrzymanych na początku materiałów z odprawy.

Poszukaj wśród materiałów podobnych kształtów ram.

Policz postacie żołnierzy na poszczególnych obrazach (tylko w ramach widocznych na materiałach z odprawy).

W momencie, gdy otwieracie sejf słyszycie głośny dźwięk dzwonka. Dzwonek był krótki. Zaskoczeni, nie próbowaliście sprawdzić, kto dzwonił. Zahipnotyzowani wpatrujecie się w migającą diodę telefonu.



Brawo! Prawidłowy numer.

(możecie opuścić budynek - naciśnij przycisk "Opuszczacie budynek niezauważeni)

Może ta mrugająca lampka coś oznacza?

Policz mignięcia. Najdłuższa przerwa między mignięciami to początek.

Zapisujecie numer telefonu, kończycie zgrywać pliki i zabieracie zawartość sejfu. Zgłaszacie do centrali, że wracacie.

keyboard_arrow_leftPrevious
Nextkeyboard_arrow_right